خدمات ما خدمات ما خدمات ما
ما متخصص ارائه راهکارها و خدمات نرمافزاری برای سازمانها و شرکتهای بزرگ هستیم.
ما متخصص ارائه راهکارها و خدمات نرمافزاری برای سازمانها و شرکتهای بزرگ هستیم.
با توجه به گسترش تکنولوژیهای تحتوب و اعتماد افراد به مطالعه اطلاعات سازمانها و شرکتها از طریق پرتال آنها، بسیاری از سازمانهای معتبر به سیستمهای پرتال سازمانی و یا پرتال اختصاصی روی آوردهاند.
راهاندازی یک پرتال این امکان را به سازمان میدهد تا هزینههای خود را به میزان زیادی کاهش داده، سرعت انتشار مطالب را بالا برده و در هر ساعت از شبانهروز بتواند اقدام به انتشار مطلب نماید.
پرتالها جدا از خدماتی که به سازمانها ارائه میدهند، فرصتهای نوینی را متناسب با توان اقتصادی و اجرایی آنها، فراهم میکنند. به عبارت دیگر پرتال سازمانی در راستای اهداف خود، زمینه همکاری متقابل و امکان بهرهبرداری از توانهای حرفهای و سرمایهگذاری طرفهای درگیر در فعالیتهای مختلف را فراهم میسازد.
امروزه بسیاری از کسب و کارها از بستر تجارت الکترونیک استفاده میکنند و هر روز بر تعداد آنها افزوده میگردد. سیستمهای پرداخت همواره یکی از ارکان اصلی تجارت الکترونیک بودهاند. برای این کسب و کارها، در اختیار داشتن یک بستر امن، دسترسپذیر و قابلاطمینان برای انجام تراکنشهای مالی به عنوان یک چالش مهم مطرح است.
حامی سیستم شریف قادر به طراحی و اجرای سیستمهای پرداخت متناسب با مدل کسب و کار شما است تا بتوانید بهآسانی تراکنشهای مالی خود را در بستری امن و قابلاطمینان انجام دهید.
سیستمهای پرداخت طراحی شده توسط ما، دارای مکانیزمهای تشخیص خطا، تشخیص و جلوگیری از نفوذ، جلوگیری از سوءاستفاده، کنترل روند پرداخت، آمار کامل تراکنشها و بسیاری از امکانات دیگر است که برای مدیریت بهتر کسب و کار شما، در اختیارتان قرار خواهند گرفت.
در سالهای اخیر تمایل شرکتها و سازمانها به ارائه سرویسها و خدمات بر روی بستر تلفنهای هوشمند و دستگاههای قابل حمل افزایش یافته است. بر این اساس این شرکتها و سازمانها نیازمند مشاوره با شرکتهایی هستند که خدمات و سرویسهای مورد نیازشان را به خوبی شناخته و بر روی بستر موبایل برای مشتریان فراهم نمایند.
حامی سیستم شریف فعالیتهای مربوط به مشاوره، تحلیل، طراحی، پیادهسازی و توسعه نرمافزارهای مربوط به تلفنهای هوشمند، تبلت و ساعتهای هوشمند را برای سازمانهای بزرگ انجام میدهد.
ما با استفاده از بهروزترین تکنولوژیها، نرمافزارهای با کیفیتی را خلق میکنیم. روحیه کار تیمی و تسلط متخصصین ما در حوزه توسعه نرمافزار موبایل، بیشترین تأثیر را در روند پیشبرد طراحی این نرمافزارها دارد.
ما تمامی تلاش خود را به کار میگیریم تا با استفاده از ابزار و فنآوریهای روز و با توجه به استانداردهای جهانی، تجربه کاربری مناسبی را برای کاربران نرمافزارهای Android و iOS تولید کنیم.
با ورود به عرصه ارتباطات مجازی و تبدیل شدن سیستمهای اداری به سیستمهای خودکار و مکانیزه اداری، در اختیار داشتن سیستم ایمیل درون سازمانی، از نیازمندیهای تمام سازمانهای بزرگ است.
در راستای رفع این نیاز، حامی سیستم شریف با راهاندازی سرورهای عملیاتی و اجرایی در بسترهای مختلف در سازمانها و شرکتهای بزرگ تمام تلاش خود را در جهت ارائه سرویس مناسب و مطلوب به کار گرفته است. این مجموعه با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و توانمند، شما را در به دست آوردن این مهم در سطوح مختلف، از سازمانهای کوچک تا بزرگترین سازمانهای اداری کشور، یاری میکند. در حال حاضر این امکانات در چندین سازمان پیادهسازی شده و در حال بهرهبرداری است. صحت عملکرد این سرویس و پشتیبانی دقیق آنها از تعهدات اصلی این مجموعه است و ارائه این امکانات با استانداردهای بالا از افتخارات ماست.
باشگاه مشتریان، باهدف گردآوری مشتریان یک مجموعه در کنار هم و ثبت اطلاعات آنها به وجود میآید.
پس از گردآوری اطلاعات مشتریان، برنامهریزی مدونی برای رفع نیازهای آنها، توجه ویژه و مدیریت صحیح ارتباط مؤثر و فعال با مخاطبان مجموعه ایجاد میشود. برخی شرکتهای تجاری موفق و سازمانهای پرمخاطب، با استفاده از این ابزار نوین با مشتریان خود ارتباط برقرار میکنند.
مهمترین هدف باشگاه مشتریان برقراری ارتباط دوسویه و ایجاد منافع مشترک است. تکرار در خرید مشتری به همراه رضایت او باعث ایجاد رابطهای طولانی مدت با مجموعه میشود و در اینجا اصطلاح معروف "برنده - برنده" مطرح میشود. پر واضح است که رضایت مشتری به عملکرد مجموعه بستگی دارد.
باشگاه فیروزهای همراه اول یکی از موفقترین پروژههای انجامشده در زمینه باشگاه مشتریان میباشد که توسط شرکت حامی سیستم شریف پیادهسازی و اجرا شده است.
شرکت حامی سیستم شریف با تجربه طولانی و موفق در همکاری با اپراتور همراه اول توانسته است به عنوان یکی از شرکتهای ارائهدهنده خدمات ارزش افزوده موبایل و تولیدکننده محتوا به فعالیت بپردازد.
یکی از موفقترین محصولات ما، سیستم فروش شارژهای همراه اول از طریق سرویس خدمات ارزش افزوده موبایل با نام بسته حامی است. روزانه شارژهای اپراتور همراه اول با تخفیفهای قابلتوجهی در این سرویس به مشترکین عرضه میگردد.
ارائه سرویسهای باکیفیت و سطح بالا به مشترکین با استفاده از بهروزترین تکنولوژیها از مهمترین اهداف خدمات ارزش افزوده این مجموعه میباشد.
حامی سیستم شریف قابلیت راهاندازی و مدیریت سرورهای اختصاصی و مجازی به هر دو نوع سنتی و مدرن را دارا است.
کارشناسان ما جهت دست یافتن به خواستههای مشتریان، کار مشاوره، نصب و راهاندازی انواع سرورها را مطابق با معیارهای مدنظر مشتریان انجام میدهند.
امروزه استفاده از سرورهای مجازی به مراتب هزینه پایینتری نسبت به سرورهای اختصاصی دارد و همچنین توان کاری آنها نیز کمتر از سرورهای اختصاصی است. ما با ایجاد بستری مناسب جهت استفاده از سرورهای مجازی توانمند و متناسب با نیازهای هر سازمان و همچنین با تنظیمات مناسب و نظارت مستمر بر صحت عملکرد سیستمها، سازمانها را در مدیریت و استفاده هرچه بهتر از این امکانات یاری میدهیم.
در عصر حاضر حفاظت از اطلاعات یکی از مهمترین دغدغههای تمامی سازمانهای کوچک و بزرگ به شمار میرود. با توجه به خطرات و تهدیداتی که برای اطلاعات خصوصی و عمومی شرکتها وجود دارد، حفظ اطلاعات و عدم تغییر آنها از اولویت بالایی برخوردار است.
حامی سیستم شریف با آگاهی از انواع حملات و خطرات موجود در سیستمهای یک سازمان و با در اختیار داشتن نیروی متخصص برای کنترل سرورهای خود، این خطرات را پیشبینی کرده و برای مسدود کردن راههای نفوذ نیز بهترین راهکارهای عملیاتی خود را ارائه میدهد.
ما با تست دورهای این سیستمها، میزان حملات را به ۵ درصد کاهش داده و در صورت هرگونه حمله احتمالی، با توجه به اطلاعات ثبتشده متخلف را ردگیری میکنیم.
تولید نرمافزار مطابق با رعایت درخواستها و نیازمندیهای مشتریان و کسب رضایت کامل کاربران و مشتریان، همواره از مهمترین اهداف حامی سیستم شریف بوده است.
در مرحله تست از چرخه حیات تولید نرمافزار آزمونگرهای شرکت با درک دقیق از درخواستهای ثبتشده توسط مشتری شروع به طراحی Test Caseها Test Suiteها میکنند. ما به طور کلی بر دو نوع تست تمرکز داریم که عبارتند از تست عملیاتی (Functional Test) و تست غیرعملیاتی (Non Functional)
در تست عملیاتی (Functional Test) آزمونگر بیشتر متمرکز بر عملکرد اپلیکیشن میباشد که باید به صورت تست جعبه سیاه انجام گیرد.
در تست غیرعملیاتی (Non Functional) آزمونگر بیشتر متوجه کاربرپسند بودن اپلیکیشن است و اینکه کاربر چقدر میتواند آسان و بدون هیچ دغدغهای با سیستم کار کند. در این مرحله تست GUI یا تست UX انجام میشود، همچنین تست بار (Load Test) یکی از مراحل مهم تست غیرعملیاتی به شمار میرود و در نهایت تست User Acceptance Test که جلسهای برای تأیید گرفتن در مورد کیفیت محصول با مشتری است، انجام میشود.